معاون وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نصب شاد برای مدارس چون حاکمیتی هستند کاملاً اجباری است، با تشریح شیوه‌های برگزاری امتحانات گفت: در پایه دوازدهم، ۸۰ درصد محتوای کتاب‌های درسی ملاک است.

آموزش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم؛ علیرضا کمره‌ای در برنامه تلویزیونی پرسشگر در پاسخ به این پرسش که چرا آموزش تلویزیونی به مجازی تغییر یافت، اظهار کرد: در این ایام فعالیت معلمان دو برابر شده است، یک بار باید ضبط و طراحی و یک بار ارائه محتوا، بررسی و ارزشیابی را انجام دهند.

وی افزود: از اول اسفند که علائمی از تعطیلات طولانی‌مدت ظاهر شد اصولی را برای پیگیری کارها و استمرار جریان آموزش در نظر گرفتیم که براساس چهار اصل بود، اصل نخست عادلانه بودن آموزش و حداکثر فراگیری بود، اصل دوم مهیا بودن امکانات چون فرصتی برای طراحی مجدد نداشتیم و از قبل آموزش و پرورش شرایط بحران به‌جز زلزله و سیل و وقفه طولانی در جریان آموزش را تجربه نکرده بود، اصل سوم رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت بود چرا که سلامت دانش‌آموزان اولویت بیشتری نسبت به آموزش داشت و اصل چهارم انعطاف‌پذیری در آموزش‌ها بود چون با شرایط ابهام درباره وضعیت تعطیلات مواجه بودیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۱۰ اسفند برنامه‌های آموزش تلویزیونی از طریق شبکه آموزش، ۴ و معارف آغاز شد؛ آموزش تلویزیونی کمرنگ نشده است و تا پایان زمان آموزش ادامه دارد در ابتدا کار با  ۱۲ برنامه شروع شد اما هم‌اکنون به ۲۸ برنامه در روز رسیده است و تلاش می‌کنیم برای شاخه کاردانش طراحی بیشتری داشته باشیم.

  • آموزش‌های تلویزیونی تا پایان اردیبهشت ادامه دارد

کمره‌ای درباره عدالت آموزشی و این‌که "آیا در آموزش و پرورش آماری وجود دارد که از تعداد ۱۴.۵ میلیون دانش‌آموز چند نفر موبایل هوشمند ندارند؟ " عنوان‌ کرد: تلویزیون در دسترس‌ترین وسیله برای آموزش است که با اصول ما منطبق‌تر است، اولویت ما نیز به‌روی برنامه‌های آموزشی تلویزیون است و در تمام مقاطع تحصیلی تا پایان اردیبهشت به‌جز در دروس مهارتی آموزش‌ها ادامه دارد.

  • ۷۰درصد دانش‌آموزان از آموزش تلویزیونی استفاده می‌کنند

وی با ابراز اینکه "نمی‌دانیم  چه‌تعداد از دانش‌آموزان و چه‌مقدار پای آموزش‌های تلویزیونی که ویژگی آن غیرتعاملی است، می‌نشینند"، افزود: معلم نمی‌تواند دانش‌آموزان را ارزیابی و راهبردهای آموزشی طراحی کند، براساس بازخوردی که از آموزش تلویزیونی دریافت کردیم حدود ۷۰ درصد دانش‌آموزان از آن استفاده می‌کنند،   یک شاهد که آن را تأیید می‌کند این است که برنامه‌های آموزش تلویزیون در مجموع بیش از ۹ میلیون بار دانلود شده است و در درس ریاضی بیش از ۱۱۰ هزار بار دانلود داشتیم.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: یکی از دلایلی که به‌سمت آموزش‌های نظارت‌پذیر در سامانه‌های مشخص رفتیم، نقایص آموزش تلویزیونی بود البته یکی از روش‌های ما تلویزیون بود و روش دوم، فضاهای مجازی است که به‌صورت خودجوش توسط معلمان در فضاهای متنوع آموزش‌ها انجام شد اما قابل ارزیابی و سنجش نبود همچنین روش سوم، لکه‌گیری در آموزش بود یعنی در جاهایی که امکان پوشش اینترنت و استفاده از برنامه‌های تلویزیونی نبود با ارسال جزوات آموزشی و درسنامه‌ها، دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار دادیم.

  • چرا شبکه شاد راه‌اندازی شد؟

وی ادامه داد: این ۳ راهبرد اصلی همچنان ادامه دارد اما سنجش‌پذیر و قابل مدیریت نبود بنابراین روش چهارم را که قابل مدیریت باشد در پیش گرفتیم و پلت‌فرم آموزشی ویژه آموزش و پرورش ایجاد شد.

  • مبنای امتحانات، میزانی از کتاب‌های درسی است که تدریس شده‌ است

کمره‌ای درباره چرایی تأکید وزیر آموزش و پرورش برای به پایان رساندن کامل کتاب‌های درسی گفت: آنچه وزیر آموزش و پرورش بر آن اصرار دارد استمرار آموزش تا پایان محتوای کتابهای درسی است نه ارزیابی و آزمون! برای امتحانات بر اساس آموزشی که برای معلمان مسجل شده است و آن را انجام داده‌اند، اقدام خواهد شد، هنوز در حال آموزش هستیم و نمی‌توانیم درباره حجم آموزشی صحبت کنیم اما باید به کفی که یقین حاصل کنیم تمام دانش‌آموزان آن محتوا را دریافت کرده‌اند، توافق کنیم.

  • ۸۰درصد محتوای کتاب‌های درسی در امتحانات پایه ۱۲

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امتحانات پایه دوازدهم قطعاً حضوری است، متذکر شد: درباره حجم دروس روی ۸۰ درصد توافق و با سازمان سنجش مکاتبه کردیم در امتحانات نهایی، ۲۰ نمره از ۸۰ درصد محتوای کتاب‌های درسی است و ۴ نمره به‌صورت اختیاری از ۲۰ درصد محتوایی است که به‌صورت مجازی و تلویزیونی آموزش داده شده است.

  • امتحانات پایان سال دوره ابتدایی چگونه است؟

وی ادامه داد: بعد از عید، سناریوهای ما به روش آزمون، سنجش و ارزشیابی برای پایان خوب سال تحصیلی تغییر یافت بر همین اساس امتحانات ۶ پایه اول ابتدایی به‌شیوه ارزشیابی توصیفی است و در پایه ششم امتحانات هماهنگ لغو شد؛ در دوره ابتدایی مبنای امتحانات دانش‌آموزان بر اساس نظر معلم، ارزشیابی در طول سال تحصیلی، آموزش تلویزیونی و مجازی است.

  • امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم برگزار نمی‌شود

کمره‌ای درباره امتحانات دوره متوسطه اول بیان کرد: امتحانات پایه نهم که هماهنگ استانی بود، امسال برگزار نمی‌شود؛ اگر بازگشت به مدرسه را داشته باشیم، امتحانات مشابه روش‌های سنجشی است که بر اساس آیین‌نامه اجرایی وجود دارد، درباره حجم دروس در امتحانات پایان سال  نیز معلم و مدیر مدرسه بعد از مسجل شدن میزان آموزش‌ها به‌صورت غیرمتمرکز تصمیم می‌گیرند.

  • امتحانات غیرحضوری بر اساس ۴ شاخص

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با ابراز اینکه "ترجیح ما برگزاری امتحانات به‌صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجوز از ستاد ملی کرونا است، گفت: اگر امکانش فراهم نشود، آزمون‌ها غیرحضوری است که روش‌های آن طراحی و دستورالعمل تدوین‌شده است؛ امتحانات غیرحضوری بر مبنای ۴ محور،   آموخته‌های دانش‌آموزان به‌میزان حجم تدریس‌شده کتابهای درسی، ارزشیابی مستمر نوبت اول، یک ماه فرصت نوبت دوم و آموزش‌های تلویزیونی و مجازی و بازخوردها و انجام تکالیفی است که از دانش‌آموز گرفته می‌شود.

  • وی تأکید کرد: آزمون اینترنتی هماهنگ نداریم و ارزشیابی از فرایند آموزش را داریم همچنین امتحانات پایه دوازدهم قطعاً حضوری است.

کمره‌ای در ادامه درباره مشکلات پیام‌رسان شاد گفت: دغدغه‌های حقوقی و مالی باید در حوزه کارشناسی پاسخ داده شود و تمایلی ندارم به آن ورود پیدا کنم اما پلت‌فرمی که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد، افراد زبده دانشگاه شریف از آن حمایت کردند و همراه اول حضور یافت و به‌صورت رایگان به آموزش وپرورش داده شده است همچنین تضمین کرده‌اند تا ۱۵ سال خدمات پشتیبانی، نگهداری و بِروزرسانی را انجام دهند و هر ۵ سال تفاهم‌نامه را بِروز می‌کنند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: پلت‌فرم شاد در مدت ۱۰ یا ۱۵ روز عینیت یافته است؛ مدل اجرایی شاد همانند مدل مدرسه است یعنی همان مدرسه دانش‌آموز در فضای مجازی شکل گرفته است؛ در پیام‌رسان شاد دانش‌آموزان از طریق متن با معلم در ارتباط هستند، کاملاً مدل پیام‌رسان است چون استفاده از آن ساده است و معلمان و دانش‌آموزان تجربه استفاده از پیام‌رسان را داشتند؛ مباحث ایمنی شبکه شاد  در حد ضرورت رعایت شده است و دلیل اینکه پیام‌رسان‌ها حضور پیدا نکردند این بود که در بحث امنیت نتوانستند تضمین کنند و مشارکت آنها در میانه راه قطع شد.

  • نصب شاد برای مدارس کاملاً اجباری است

وی در پاسخ به این پرسش که "چرا آموزش و پرورش برنامه‌های تلویزیونی را تقویت نمی‌کند؟ " گفت: ما از رسانه‌ها به‌عنوان مکمل برای آموزش استفاده می‌کنیم. تلویزیون و فضای مجازی حکم مکمل را دارند، تلویزیون به‌دلیل ماهیت غیرتعاملی نمی‌تواند جایگزین معلم شود اما در شبکه مجازی همان معلم را با فرصت تعامل بیشتری نسبت به کلاس‌های حضوری داریم؛ با توجه به نوپا بودن شبکه شاد با موانعی روبه‌رو هستیم که برطرف می‌شود.

کمره‌ای در پایان بیان کرد: ۱۱ میلیون عضو شبکه شاد نشان می‌دهد این شبکه قابلیت لازم را دارد، درباره مدارسی که حاکمیتی هستند ضرورت نصب شبکه شاد را تأکید می‌کنیم و کاملاً اجباری است چرا که معلوم نیست شرایط مشابه کرونا را در آینده داشته باشیم یا خیر.

کد خبر 505760

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 97
  • نظرات در صف انتشار: 17
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    تواین کرونا یه امسال برگزارنکنید چی میشه بااین درس دادنتون نظام جدید هشتاددرصد بعد نظام قدیما چی این عادلانه است
  • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
    اموزش و پرورش بسیار ضعیف عملکرده
    • هیراد IR ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      74 18
      درود بر شرفت
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      63 21
      ای بابا خب این چه وضعیه کسی که بعد 20 سال ادامه تحصیل میده باز نهایی بودن یعنی چه تروخدا اینقد سخت نگیرید بخدا از دل خوشمون شروع نکردیم درس بخونیم یکم ارفاق قائل شید برای مقطع بزرگسالان
    • الی IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
      11 1
      ای ول راست میگه والا
  • IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    90 11
    بخدا روز رو که روزه ام شب هم به پسرم که کلاس چهارم ابتدایی میخونه درس میگم چیزی یاد بگیره پس اون بیچاره هایی که بیشتر بچه مدرسه ای دارن مقاطعشون بالاتره چیکار میکنن بابا ول کنید ما راضییم بعد کرونا از پایه بخونن
  • رضا IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    اگر نصب اپلیکشن شاد حاکمیتی است آموزش وپرورش حاکمیتی باید عرضه آن راداشته باشد که وسایل آن چون موبایل هوشمند واینتر نت مناسب رادر اختیار دانش آموز بگذارد
  • AU ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    144 2
    من هنوز تو هیچ گروهی نیستم معلمای ما درس نمیدن فقط امتحان میگیرن حرفم میزنیم جواب نمیدن این چیه اخه
    • علی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      38 1
      دورد بر شرفت
  • علی IR ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    139 8
    خودتونو مسخره کردین با این شبکه ی شادتون
  • Z IR ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    عادلانه نیست به آموزش مجازی و تلویزیونی میشه درسو یاد گرفت نه.کنکورهم برگزارنشده براساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه ها بشن.سلامتی بچه ها از درس مهم تره
  • .. IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    84 9
    تکلیف دانش آموزی که خودش و خانوادش کرونایی هستن و از نطر روحی وصعیتشون خوب نیس و حتی تو بستر بیماری هستن چی میشه؟؟همه بفکر جونشونن حالا شماها هی امتحان امتحان کنید...ده دیقه نمیشه دستکش تو دست نگه داشت اونوقت ۴ ساعت دستکش به دست بشینیم کنکور بدیم یا به شق و شوق دستکش گوش کنیم؟
    • زهره IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      53 2
      ۸۰ درصد مباحث کتاب ها تدریس شده بود حالا اینقدر بگید وضع خوب نیست تا بگن حضوری بخدا اگه مدارس باز بشه خطر ناکه کرونا در تمام خانواده ها میره
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    72 7
    چقدر مسخره آخه مگه می شه80درصد کتاب باشه
  • ایهان IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    74 18
    امورش وپرورش اصلا عاقلانه عمل نمیکنه یعنی چی که دوازدهمیا باید امتحان بدن اونم توابن سرایط کرونا مگه خون بچه های دیگخ از ما رنگینتره که اونا نباید امتحان بدن
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      25 11
      دقیقااا
    • علی IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۶
      6 1
      با اینکه پایه نهمم وای راست میگی حق شما رو خوردن
  • آنا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    99 15
    الان امتحاناتم که برگزار کنید چه فایده ای داره وقتی ما هیچی بلد نیستیم و از طریق فضای مجازی درس ها را به خوبی یاد نگرفتیم؟ اینجوری واقعا فقط به ضرر بعضی ها تموم میشه مخصوصا کلاس اولی ها و نهمی ها الان من خودم کلاس نهم هستم امسالم انتخاب رشته دارم دو سال نهایت تلاشم را کردم که معدلم بالای ۱۹/۵ شود اما الان تو فضا مجازی درس ها را به خوبی یاد نمیگیرم و فکر نمیکنم که معدل امسالم مثل سال های قبل خوب بشه که بتونم رشته مورد علاقه ام را انتخاب کنم یا نمونه قبول بشوم. اگر آموزش و پرورش ایران واقعا فکر تحصیل و یادگیر دانش آموزان کشورش در این اوضاع کرونایی بود میومد سال تحصیلی امسال را تمام میکرد و سال دیگه دوباره همین مقطع را آغاز میکردیم. ازتون خواهش دارم این کار را بکنید واقعا فضای مجازی نتونسته جای کلاس و مدرسه را بگیره و بچه ها درس ها را زیاد به خوبی یاد نگرفتن و همینجور که گفتم فقط ما کلاس نهمی ها و همچنبن کاس اولی ها این وسط ضرر میبینیم
    • غزل IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
      28 4
      منم دقیقا همین نظر را دارم چون منم نهمی هستم و لی اگه این کار را نکنند واقعا براشون متاسفم. خواهش می کنم این کار را انجام بدهید.
  • konkuri IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    یعنی چی ژل ضدعفونی کننده ودستکش میدن من خودم الرژی دارم نمیتونم از مواد ضد عفونی کننده استفاده کنم تو این دوماه هم اصلا استفاده نکردم و تازه فقط من نیستم خیلیا الرژی دارن همین مونده سر جلسه حالمون بد بشه فکر کنن کرونا گرفتیم بدبختیمون که یکی ودوتا نیست
    • یاس IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      85 4
      حق با شماست واقعا حرف قشنگی زدی بانظرت موافقم کاملا
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
      25 0
      و البته یازدهمیا:) ما مثلا خیر سرمون قرار بود این تابستون برا کنکور بشینسم بخونیم
  • . IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    89 4
    سلام.اگه امکانش هست کنکور را مهر ماه برگزار کنید که ما کنکوری ها ترم بهمن دانشگاه بریم با این وضعیت و استرس چه طور میشه آزمون داد یکم شرایط ماها رو هم درک کنید
    • konkuri IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
      34 5
      دوست عزیز من هم با شما موافقم کنکور مهر برگزار شه ودرکل یه ترم با تاخیر دانشگاه باز بشه وهمه ورودی های ۹۹ از بهمن برن دانشگاه این بهترین تصمیم هست ونیازی هم نیست دولت این همه هزینه دست کش و ... داشته بشه یکم به فکر اقتصاد باشیم
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    63 4
    اینجوری که بوش میاد دولت داره ما رو اماده میکنه توفصل پاییز هم موج جدیدویروس کرونامیاد اموزش وپرورش بایدیه کاروایده ای خوب ازخودش بده که دانش اموزان بتونن درست درس بلدبشن چون تا یه واکسن یا دارویی برا این بیماری نباشه فکرنمیکنم خونواده ای راضی بشه بچه ش به مدرسه بره چون واقعابچه ابتدایی چیزی از پروتکهای بهداشتی سر درنمیاره ورعایت نمیکنه
  • huh IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    69 0
    درک نمیکنم واقعا از سلامتی و جون ۱۵ میلیون دانش آموز مهم تره؟
  • یه دانش آموز IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    72 2
    خدایی یکی بگه 80 درصد کتاب دقیقان تا کجا میشه که من بخوام بخونم.. جدا از این حرفا حد اقل اینترنت رو برامون فراهم میکردن. اونم نه حداقل قیمت اینتر نتو کم میکردن. تنها خواهشم اینه که سال تحصیلی رو دوباره برای پایه دوازدهمیا بزارید
  • یاسمین عبدی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    140 5
    من می گم مقاطع ابتدایی رو غیر حضوری برگزار کنید چون بچه ها معلم نداشتن که تدریس کامل شن اگر وزارت اموزش و پرورش می گه خب تو این مدت تو خانه بودن و وقط داشتن درس بخونن اصلا هم اینجوری نیست واقعا عادلانه نیست اگر بخواین این کار رو کنید چون بچه ها که معلم نیستن و نمی تونن با شاد و شبکه ی اموزش درس بخونن مقاطع ابتدایی و متوسطه ی اول رو غیر حضوری برگزار کنید ممنون
    • ابوالفضل عطایی IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      15 1
      عه نه دیگه من خودم کلاس دوازدهمم حوصله درس خوندن رودیگه نداریم خوب بودتمام شد.
  • متين مرادی IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    49 9
    بخدا این انصاف نیست بخاطر کرونا دوماه گفتید قرنطینه و در خانه بمانید و مدرسه نرید اما حالا امتحانات حضوری بخواد برگزار بشه خدایی نکرده بچه ها مریض بشن کی پاسخ گو هست انصافا امسال حضوری امتحان نگیرید خواهشاً
  • ابوالفضل IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    22 17
    درس های امثال را در سال دیگر در بدید در یک پایه بالا تر
  • Omid IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    28 2
    خدا وکیلی کی از تلویزیون از معلم درس می گیره من خودم تماشا نمی کنم چون فقط متن کتاب را می خوانند و توضیح نمی دهند من الان دوازدهم هستم و دو ماه درس نخوندم چی کار کنم
  • نادر IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    34 5
    سلام.واقعا حجم درس دادن و مشق های معلم هازیاد تره اگه میرفتیم مدرسه راحت تر بودیم من کلاس دهمم و کل روزو دارم درس میخونم . چون مجبورم اگه نخونم به ضررم تموم میشه ...
  • نازنین IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    34 14
    من نمیدونم با این اوضاع تعطیلی الان استرس امتحانارو داشته باشم یا کنکور خواهشن این میخره بازیاتونو جمع کنی چون نهایی هستیم که دلیل نمیشه جونمونو از دست بدیم
    • فائزه IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
      7 2
      من جداً برای خودم متاسفم تازه امسال وارد دبیرستان تیزهوشان شده بودم! واقعا ما دبیرستانی ها بیشتر از همه صدمه می بینیم کور که شدیم از استرس هم باید هزار جور بیماری بگیریم کنکورُ هم خراب کنیم
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    24 2
    آخر نفهمیدیم چیشد^^ امتحان میگیرن یا نه؟
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    40 0
    ما که نفهمیدیم ۸۰ درصد تا کجا میشه ؟هرسایتی یجایی رو اعلام کرده خودتون دقیق اعلام کنید
    • امیر AE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
      6 0
      اخر تکلیف امتحانا چی میشه ؟؟؟؟من الان کلاس نهم هستم ما امتحان میدیم یانه ؟؟
  • حدیثه US ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    15 1
    اگه قرار بود داخل امتحانات و کنکور حذف بشه چرا شبکه شاد برنامه ریزی شد؟ ما د. ازدهمیا در اکثر مدارس می‌بایست تا قبل از عید تعطیل می‌شدیم یعنی کلا سه هفته عقب بودیم الان معلما هنوز د.و ماهه دارن درس میدن البته درسا تموم شده دارن میپرسن آخه این دیگه چه روششه مگه ما کنکوری ها چقدر توان استرس رو داریم از یک طرف کنکور از یک طرف کرونا از یک طرف هم برنامه معلما و پرسشا آخه این انصافه نمیشه یه چیزی هم بهشون بگی با تندی جوابتو میدن همشم تاکید دارن که این فعالیت‌ها برا مستمر تاثیر زیادی داره جالب اینه که پرسشا از این قسمت هایی هست که حذف شده. شما رو قسم به هر کی میپرستین یکم کمک کنین به دوازدهمی و همه کنکوریها بخدا از استرس هممون میمیریم
    • فاطمه IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      8 1
      امتحان هارو حضوری کردین ک چی بشه؟....من مشکلم امتحانش نیس...مشکلم خانوادمه!من مادرم بیماری قلبی داره....اگه من برم کرونا بگیرم قطعا خانوادمم میگیره!اونوقت کی پاسخگوعه؟شما ها پاسخگو هستین؟الکی دوماه خونه نموندم ک بعدش با ی امتحان خانوادمم در خطر بیوفته!پروتکل های بهداشتی هم ب درد خودتون میخوره! توی فضای در بسته قطعا کرونا شیوع پیدا میکنه!من باید عزا بگیرم ک الان باید چ غلطی کنم!
  • parsa IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    16 6
    سلام خدمت شما. اگر ازمون های نهایی برگزار نشود ولی کارنامه ترم دوم بدهید نمراتمون بد میشه چون معلم میاد یه نمره علکی بده چون نمره ای نداره پس لطفا یا حتمی امتحانات. حضوری برگزار کنید یا اصلا امسال رو یکبار دیگه در سال بعد بخونیم و سال بعد ازمون بدیم امسال سال نشد همش تعطیل. بود و ما انصافا هیچی از درس نفهمیدیم. و اصلا هم نمیخواهیم نمره ای کم بیاریم پس یا حتمی حضوری برگزار کنید یا اصلا امسال رو یکبار دیگه در سال بعد بخونیم و سال بعد امتحان بدیم.
  • حسین AE ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    15 22
    بابا تو رو قران آزمون ها رو حضوری نکنین با این اوضاع
  • ... IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    25 5
    سال دیگه دوباره همون پایه رو بخونیم که بهتره من هیچی یاد نگرفتم با تلویزیون ساعت هاش هم که بد است ساعت 8 کی بیدار میشه الان همه تا صبح بیدارن
  • مهدی پیری زاده IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    36 4
    نظام مدارس مانند قدیم است باید به روز باشیم باید به امورش مجازی رو بیاوریم باید اینترنت داخلی داشته باشیم
  • Soroush IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    29 4
    واقعا که ادم تو بیست دقیقه چیزی یاد نمی گیره معلم ها هم که هیچ نه درسی یاد میدن نه کاری با ما دارن تو شبکه شاد هم یه کانال زد هیچ که هیچ ی پیام هم خود معلم نداده بعد انتظار دارن ما درس یاد بگیرم بیایم امتحان بدیم حتی انقدر بد درس میدید بچه ها تلویزیون نگاه نمیکنن معلم ها هم که خونه نشستن پول میگیرن براشون مهم نیست اخرش هم که هیچ یا بزارین بریم مدرسه یا قبولمون کنین یا یه فکر درست کنین با این سرعت اینترنت هم میخوان امتحان مجازی بگیرن
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    32 1
    سلام من خودم از خانواده یک دانش آموزم ببینید باور کنید آنلاين هیچ تاثیر خاصی برای بچه ها جز زده شدن شون از درس نداره و معلم ها آنقدر درس هارو فشرده کردن که واقعا بچه هام آمون شون بریده شده یکی شون دهم تجربی که واقعا خیلی سخته و پر از دردسر لطفا ی فکر اساسی بکنین
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    42 0
    پس کلاس های دهم ویازدهم چی میشن اگر اموزشو پرورش به فکر جان بچه ها باشدباید امتحانات انلاین برگزار شود اگر حضوری بیان جون بچه ها به خطر میوفتد
  • ساحل IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    25 4
    چرا همش به فکر دانش آموزان پایه دوازدهم هستید چرا یکم به فکر بچه های دهم یا یازدهم نیستین میشه بگین ما بایدچیکارکنیم بعدش بااین وضعیت میخواین امتحانات رو حضوری برگزار کنید که ملت همه ‌‌کرونا بگیرن و بگیرن
  • علی IR ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    32 2
    یعنی چی آخه؟ خداوکیلی چی یاد گرفتیم ک حالا میخوان حضوری بگیرن اونم ۸۰درصد؟ چی میشه یه امسالو ی جوری قبولمون کنید آسمون ک ب زمین نمیرسه. این همه میگن از خونه بیرون نیاین حالا میخوان حضوری بگیرت؟ واقعا مسخرس...
  • Ehsan IR ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    10 0
    تروخدا امتحانات برگزار نکنید معلمای ما اصلا درس نمیدن هیچ گونه فعالیتی ندارن اخه تو این وضعیت امتحان نگیرید 12 سال مدرسه رفتیم که اینجور بخایم امتحان بدیم لطفا برگزار نکنید باور کنید کسی با شبکه تلوزیونی چیزی یاد نگرفته سلامتی مهم تره اگه امتحان برگزار میشع واسه همه مقطه ها باید برگزار شه مگه ما دوازدهمیا چه گوناهی کردیم
  • الیاس IR ۰۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    8 16
    من که بخدا بعد طعطیلی لاشم باز نکردم امتحان هم بگیرن من 0 نمیشم ولی کاش کلاسا حضوری برگزار میشد کهبه زور حداقل درس میخوندیم
  • ۰۰۰۰ IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    26 0
    چه کاری تعطیل کنید پسر من کلاس اول همش باهاش کار میکنم‌هیچی یاد نگرفته کی میشه با ۲۰ دقیقه تلوزیون نگاه کردن یاد بگیره .سال های بعد بر به مشگل میخورن پایه اول باید قوی باشه
  • EXO _SOHO IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    20 0
    این چ وضعشه آخهه حتی اون هاییم ک ب امکانات دسترسی دارن هیچی یاد نگرفتن برای متوسطه ی اول و دوم و کنکوری ها خیلی سخت میشه حالا ابتدایی ها یچیزی الان وقتی کسی چیزس بلد نیست این امتحاناتون دیگ چیهه!!!نیم سال دوم باید دوبارهه برگزار بشهه تنها راهش همینه بنظرم دانش آموزا باید فقط تاجایی ک توی مدارس آموزش دیدن رو مرور کنن و خدا بخواد بعد کرونایا حداقل از مهر نیسال دوم فقط برگزار بشهه خدایی این مسخره بازیاتون چیهه شاد و آموزش تموم نمیشهه و آموزش های تلویزیونی پیگیری کنید لطفا...؟؟
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    26 0
    سلام چرا خودمان دروغ ورواج میدهیم اولا برنامه شاد گوشی هوشمند مخواهد دوما اینترنت باسرعت میخواد که نیست سوما پول خرید بسته اینترنتی کلان مخواد که برای معلما رایگان است برای باهزینه گزاف وبدون سرعت
  • حدیثه IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    27 0
    به نظر من بهتره به جای اینکه درمورد چگونگی برگزاری امتحانات بحث کنین سوابق سال های پیش بچه هارو درنظر بگیرین وامثال قبولشون کنین.من پایه نهمم امتحانات هماهنگ حذف شد ولی باز چه فرقی کرد ؟معلما واسه خودشون تو مجازی درس میدن ماهم هیچی متوجه نمیشیم بعد میریم امتحانم میدیم.من تو سال های پیش معدلم بیست بود ترم دوم امثالم چندصدم با ۲۰ شدن فاصله داشتم.بعد این خدایش انصاف نیست که چون من ترم دوم نتونستم از این کلاسا چیزی بفهمم معدلم بیاد پایین واون رشته ای که میخوام قبول نشم.وقتی بهمون میگن مدرسه جای گوشی نیست پس گوشیم جای درس نیست.گفتن سامانه شاد مجانیه کو؟
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    8 0
    پدر و مادر با چه اعتمادی بفرستن امتحان حضوری بدهند کی می خواد استرس اینا رو کم کنه دختر من که خودش مریضی زمینه ای داره و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی میخوره و براش استرس سم هست کی می خواد فردا جوابگو باشه خدایی نکرده یک اتفاقی پیش اومد کی مسئول هست . ملاک دانش آموز و دانشجو نیست با این کارا فقط خودتون رو دارید نشون میدید که بهتون چی بگن .بگویند خیلی آموزش آنچنانی کشور داره . والله دخترم هی فشارش می افته سال آخر هست معلم ها سوال و جواب سوال هاشون رو نمی گن فقط میان میگن فلان تاریخ و فلان ساعت آنلاین باشید امتحان میدید دو تا ورقه پشت و رو نیم ساعت وقت این چه وضعشه درست کردین آخه ....
    • الهام مرادی IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
      0 0
      بله((((( لطفا نمرات پایه نهم را براساس نوبت اول لحاظ کنید))))
  • Mmm IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    7 0
    من پایه دوازدهمم پدرم هم جانبازه و بدنش خیلی ضغیفه کل خانواده ما تو این چند وقت بیرون نرفتن و اگه من مجبور بشم به خاطر امتحان نهایی بیام بیرون و ناقل کرونا بشم و پدرم بگیره تا اخر عمر از تحصیل کردنم پشیمون می شم یکم فکر کنید
  • راضیه دستانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    5 0
    به نظرم اگه میشه لطف کنید امتحانات دانش آموزان رو از اونجایی که تا تاریخ سوم اسفند درس دادن طرح کنید ممنون ی عرض دیگه بعضی از دانش آموزان عشایر هستند و دسترسی به اینترنت ندارن باید چیکار کنند
  • Ghazal IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    6 0
    حد اقل یکم سرعت برنامتون رو میاوردید بالا سرعت نت که خیلییی پایین سرعت برنامه ی شادم که افتضاه تر
  • اشکان IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    4 0
    باسلام اقای وزیر محترم اموزش و پرورش شما ک میگین نصب شاد لازمه نفست از جای خیلی گرمی میاد بیرون.یه فکری واسه سیستان و بلوچستان و مناطق محروم کن اونجا همه عشایری ان و اگر هم نباشن کارگرن و یه پدر کارگر چطور میتونه که گوشی واسه فرزنداش جور کنه و پول اینترنت بده؟؟؟ بنده خداها هر دو روز2گیگ15000هزار میخرن واسه پدری که درآمدش روزی30/40تومنه به نظرت میتونه این کار رو انجام بده
  • فرزاد اکبری IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    4 1
    هرچی درس داده بودو فراموش کردیم تازه وسط سال خیلی تعطیلی داشتیم دیگه هیچی یادمون نمیاد الانم دیگه من رو بعد از ۱۰ روز دعوت تو کانال میرم تو کانال میبینم ۴درس جولوتر داره امتحان میگیره این دیگه چه وضعه شه شورشو در آووردین
  • محمد کامیاب US ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    3 0
    اقای کمره ای سلام بابا این چجوره امتحان گرفتن امتحانات نباید حضوری باشد چون شما فقط فکر وقط امتحان را کرده اید ولی بچه ها بعد از امتحان باهم جمع می شوند چی اگه فقط یی از انها کرونا بگیرد متمئنم تمام مدرسه را غافل گیر می کند مگر چی میشه یه امسالو غیر حضوری بگیرید ودر سال بعدی جبران کنید متمئنن در مدارس منطقه سه ایران هیچ اهمیتی به اپلیکیشن شاد نمی دهند
  • رضا IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    2 1
    اوکی مدارس رو باز کنید ولی قول میدم تا سال بعدم نمیتونید جلوش رو بگیرید امتحان ها هم نصفحه میمونه فقط این نیست که تو مدرسه محافظت کنید آیا میتونید هنه تاکسی هارو بعد از سوار و پیاده شدم هر فرد ضد عفونی کنید؟؟؟!
  • فاطمه IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    2 0
    واقعا این چه برنامه ریزی که شما دارید همیشه یه چیزی میگید جون ما ها براتون مهمتره یا امتحان های شما من دهمم من ودوستام امسال هیچی با این وضعیت چیزی یاد نگرفتیم که بخوایم بریم یازدهم لطفا امسال رو درهر مقاطع تحصیلی دوباره بخونیم
  • Kimia IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    2 0
    اینجا که زده نهم لغوه دوازدهم برگزاره فقط دوتا پایه داریم یا من نمیبینم :/
  • محمد IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    1 0
    بچه دوره اول متوسطه دوم متوسطه بجز پایه 12 دوازدهم باید بصورت مجازی برگزار شود. شاید یک نفر در مدارس ناقل کرونا باشه. همه دانش آموزان و معلمان. مدیران هم می گرند بجز پایه 12 دوره اول متوسطه. دوره دوم متوسط مجازی بگیرد. جون دانش آموزان براتون مهم باشه آقای کمره ای.
  • پارسا IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    2 1
    به نظرم ازمون ها را انلاین بگیرند اگه قرار باشه حضوری بدیم ممکن خیلی ها کرو نا بگیرن و به خودشان ضرر مزنند لطفا انلاین امتحان بگیرن
  • Fatemeh IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
    4 1
    مگه دوازدهمی ها انتی کرونا دارن؟؟ اونا ادم نیستن؟؟ یا همه حضوری یا همه انلاین
    • گل رز IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
      0 0
      واقعابایدامتحانات راغیرحضوری ،آنلاین بگیرن من پایه نهم هستم بایدبه فکرسلامت مانهمی هاهم باشند
  • امیرباقری IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    8 0
    ما وقتی معلم حضوری درس میده نمیفهمیم/ دیگه چ برسه آموزش تلویزیونی و آنلاین/ ی امسال ردمون کنید بریم بالا بعد از سال دیگه دهنمونو جر بدید
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    4 0
    میگن انگار کلا همه مقاطع باید حضوری امتحان بدن تکلیف مارو مشخص کنید این طور که نمیشه همه باید حضوری بدن یا هیچکس من خودم نهمم
  • ستایش IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    6 0
    من ششم هستم بعدشم میگن حضوری غیر حضوری من هیچی یاد نگرفتم نه فیلم باز می‌کنه نه میشه چیزی بنویسم من اصلا چیزی یاد نگرفتم امسال رو ول کنید انگار امسال رو گزروندیم امتحان ندیم بریم هفتیم همه بریم یه سال بالا تر
  • دریا IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    0 0
    منکه بالا رو حصله نداشتم بخونم . میشه بگید آخرش هفتمیا چجوری امتحان می دن حضوری یا غیر حضوری
  • ابوالفضل IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
    9 7
    الان که ما خوب بلد نیستیم درسارو بریم چی امتحان بدیم مسئولین نمیتونن کار کنن باید حتما بریم امتحان بدیم اخه چه نظام آموزشیه
  • ghost IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    3 0
    12 ساله درس میخونم امتحان میدم چیشدم که این امتحانو بدم چی بشم معدلم 18 به پایین نیومد هیچ وقت ولی امسال بالای 14 نمیره خب میدونم اینو چرا خودمو به خطر بندازم نمیرم امتحان
  • علی AE ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    4 0
    یعنی چی آخری امتحان نهم برگزار می شه یا نه یکبار می گن ۲۳ خرداد یه بار می گن لغو شد یه بار می گن غیر حضوری ما گیج شدیم از اون طرف دو دائم درس بخونیم یا نه آخه این چه جور نظام آموزشیه
  • آتی IR ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 2
    هی به ما میگن شما تیزهوشانید و باید بفهمید و.... اما ما لامسال هیچی از درسا(خصوصا تکمیلی) نفهمیدیم! نمیشه بر اساس فعالیت های طول سال نمره بدید؟ من از همین الانم که به این فکر میکنم که چی از درسام فهمیدم که بخوام توی امتحانات ارائه بدم استرس کل وجودم رو میگیره... به هر حال پایه هشتم چیز خاصی نداشت که بخوایم طبق معمول با هزار بدبختی و استرس و. شب بیداری حفظش کنیم و بعدش هم کاملا فرراموش بشه و چند تا نمره ده و یازده برامون بمونه! لطفا اگر هم می خواید امتحان بگیرید از همه پایه ها و مدارس سراسری بگیرید یا علی
  • بینای IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
    1 5
    بابا امتحانات را ما را حضوری بگیرد دیگر تمام کنید مدرسه را
  • هفتمی IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
    1 3
    اقا ی سال تو 12 سال امتحان ندیم چی میشه حتما هرسال باید امتحان بدیم اگه هم میخواید امتحان بگیریید حضوری نباشه
  • ارتین IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    اصن هر جوری فک میکنی نمیتونی بگی چطوری بهتره امتحان بگیرن با این کاراشون بگی امتحان نگیرن یه سری حقشون ضایع میشه بگی امتحان بگیرن اخه ما چیزی از درس فهمیدیم؟ من الان کلا گند زده شد به کل انتخاب رشتم نمیدونم چیکار کنم ایندم رو هواس واقعا معلوم نیست دوستان میخوان چه خاکی تو سرمون کنن
  • دانش آموز معترض IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    اخه چیه این آموزش های مجازی ادم چیزی نمیفهمه تو این وضعیت اخه شما که شاد را ساختین به فکر گوشی و اینترنت آن هم باشد شما حتی یه اینترنت را هم رایگان نکردید
  • لیندا IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
    4 0
    خودتون که دارین این وضع میبینین یکم درک کنین مگه میشه با چند تا ویس و پیام ادم درس رو بفهمه واقعا متاسفم ....با این اوضاع هر چقدر هم شما بخواین فاطصله رو رعایت کنین بازهم در اون اوضاع و مکان کرونا هست ما نــــــمیایم جونمون مهم تراز درسه چی میشه غیر حضوری باشه یااینکه برا اساس سال ها قبل نمره بدین درک کنین
  • زارع IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    2 0
    باسلام خدمت شما می خواستم بدونم کسی که خودش گوشی نداره چطوری می خواید مجاری ازش امتحان بگیرید
  • زارع IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    5 1
    در ضمن آموزش دروسی که حفظ میشه ولاینفع ارزش جون پایه 12 و 9 رو نداره حق الناسش میفته گردنتون من خودم پایه یازدهمم ولی دلم به حال بد تدبیری آموزش و پرورش میسوزه.
  • امیر IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    4 0
    واقعا من متاسفم برای آموزش و پرورش که اینقدر بی فکر هستن یه سوال دارم مگه شما نگقتید اول سلامت بعد درس خب چرا الان میگید اول درس بعد سلامت چراا ازمون های نهم رو حضوری کردید یعنی بقیه هشتم و هفتم و یازدهم و دهم و ابتدایی ها کرونا میگیرند و نهم ها هم نمی گیرند یکم فکر کنید ببینین خوبه بخاطر یه چند تا امتحان خدایی نکردع کسی مبتلا بشه به کرونا اخه چرا میخواین بگیرین همین نوبت اول رو ثبت کنین اگر راضی نیستید یه نظرسنجی پیامکی بزارید ببینین مردم چی میخوان بزارین خوده مردم انتخاب کنن نه چند نفر که به فکر خودشونن
  • Marzieh IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۵
    16 0
    سلام همه ی مادانش اموزان از شما درخواست میکنیم کمی به فکر ما باشید ودرکمااااان کنید اموزش های مجازی بازدهی ندارن وما به خوبی نمیتوانیم یادبگریم درس هارو حال خودتان قضاوت کنید ما چطور باید امتحانات پایانی رو اونم حضوری بدیم مخصوصا دانش امو زان متوسطه .من کلاس نهم هستم و باید امسال تعیین رشته کنم یکم رحم کنید
  • زهرا IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    11 0
    لطفا از پایه نهم هم از 80 درصد کتاب امتحان بگیرید . اصلا مجازی چیزی یاد نمی گیریم
  • هیچکس IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
    6 0
    اخرش امتحانا حضوریه یا نه بابا من هفتمم عههه
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    بابا ماکه دیگه خسته شدیم اه اه...هرروز میان یه چیزی میگن تکلیف مارو مشخص کنید دیگه
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 0
    چرا امتحانات پایه نهم را هم غیر حضوری نکردید ما خانواده ها برای فرزندانمان گوشی با هزار مکافات بخاطر شبکه شاد خریدیم حالا حضوری شد استرصس پشت استرس
  • ساناز IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    1 0
    ببخشید لطفا تاریخ امتحانات را برتعویق بیندازید و در شهریورامتحان بگیرید
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
    0 1
    باعرض سلام من به عنوان یک دانش اموز می گویم که اگر امتحان های ترم دوم به صورت حضوری بر گزار شود به دلیل جمعیت افراد زیادی از دانش اموزان به ویروس کرونا گرفتار می شود.
  • امید IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    1 0
    دیگه خدایی مسخره شو دراوردین،شما فرض کنین ک وضعیت درست شه ولی بدون واکسن مدارس باز بشه بعد این همه حجم دروس ادم واقعن نمیتونه تحمل کنه و بخونه بابا ما 3 ماه رو خونه موندیم همه فشار روحی روانی و همچنین افسردگی رو با خودمون داریم بعد شما میگی بیا مدرسه تازه با ترس کرونا و اینا... تازه شما بیا چک کن کدوم شهر کدوم منطقه و کدوم مدرسه نکات بهداشتی رو رعایت میکنه... بنظرم اینجوری عادلانه نیست ک معلمی دانش آموزش رو بندازه.. همه رو قبول کنید امسال.. :-)
  • عزل IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
    0 0
    ما اصلا امتحان نوبت دوم نداریم دخترم کلاس چهارمه به خانمش گفتم گفت امتحان نوبت دوم نمیگیریم همین که در برنامه ی شاد حاضر باشن و تکالیف رو انجام بدن در نمره ی نوبت دوم ثبت میشن
  • حاجر برقی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۸
    1 0
    تورو به هرکسی که دوستشون دارید قسم میدم از برگزاری امتهانات چه به صورت حضوری چه غیر حضوری صرف نظر کنید یکم به کسایی که نه تلویزیون دارن نه گوشی فکر کنید اون ها چی سر کلاس معلمان درست درس نمیدهند چه برسه به گوشی بخدا معلمای ما بیش از ۴۰امتهان گرفتن حتی بعضی از معلما کلاس معلمای ورزش و...راهم گرفتن اگه ما میدونستیم اینطوریه در شاد فعالیت نمیکردیم یکبار امتهان میدادیم این همه پول بسته و ترفتن به مسافرت و...توروخدا یکم به فکر ما باشید اگه خدارو قبول دارید و دوستش دارید یکم غکر کنید
  • مریم هستم IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    2 1
    من میگم اگر امتحان ندیم برای سال دیگه قبولیم اگه این سئوال من رو بگید خیلی منونم